Katarzyna, General Manager w Agencji Marketingowej
“Zajęcia są idealnie dopasowane do naszych potrzeb, rozwijają umiejętności językowe, jak również budują niezastąpioną atmosferę współpracy.”
Przed rozpoczęciem nauki przeprowadzamy analizę potrzeb Kursantów na podstawie ich wiedzy i potrzeb. Dopasowujemy plan nauki angielskiego oraz dobieramy odpowiednie materiały. Wśród oferowanych przez nas usług znajduje się też planowanie programu podnoszenia kompetencji językowych pracowników i sprawdzanie ich postępów. Proponowane formy zajęć to m.in. nauka angielskiego dla firm online, blended learning i crash courses.
Oferujemy naukę angielskiego z dojazdem w Warszawie
Oferowana przez nas metoda nauczania angielskiego polega na dopasowaniu formy zajęć i zakresu materiałów do branży, w której funkcjonuje firma. Nauka odbywać się może również w różnych formach, m.in. tradycyjnej (obejmującej General English i Business English), on-line i mieszanej (flexi, blended). Zachęcamy do kontaktu w celu poznania szczegółów przygotowanej oferty i metod nauczania angielskiego, które stosujemy.
Katarzyna, General Manager w Agencji Marketingowej
“Zajęcia są idealnie dopasowane do naszych potrzeb, rozwijają umiejętności językowe, jak również budują niezastąpioną atmosferę współpracy.”
Marek, Dyrektor Oddziału, branża meblarska
“Mocną stroną Language Expert są z pewnością duża dbałość o klienta i niezawodność w działaniu.”
Barbara, HR Manager, branża transportowa
“Nasi pracownicy chętnie uczestniczą w zajęciach.”
Agnieszka, HR Manager, branża deweloperska
“Zajęcia lekcyjne są oceniane jako merytoryczne i zgodne z potrzebami naszych pracowników, co też przekłada się na wzrost liczby uczestników z początkowych 3 osób do obecnie 17 osób. Sama szkoła sprawnie reaguje na wszelkie nasze potrzeby, zgłaszane uwagi oraz dostosowuje się do niekiedy nagłych zmian.”
Krzysztof, Członek Zarządu, branża wodociągowa
“Nasza współpraca z Language Expert układa się bez zarzutu.”
zmotywowana Szefowa, branża kreatywna
“Jak Wy nas nie nauczycie to nikt nas już nie nauczy!”
uczestniczka kursu o lektorce Natalii, branża deweloperska
“Najlepsza nauczycielka na świecie! Nauczyłam się więcej w pół roku, niż w ciągu kilku lat w szkole i na studiach. Lekcje są inspirujące, z niecierpliwością czeka się na następne spotkanie.”
Justyna, Business Development Manager, branża transportowa
“Natalia organizowała kurs języka angielskiego w naszej firmie. Cały proces przebiegł bez zarzutu, a lektorzy ciekawie i profesjonalnie prowadzą zajęcia. Serdecznie polecam.”
uczestnik kursu o lektorce Gosi, branża oświetleniowa
“Zajęcia są ciekawe, urozmaicone. Prowadząca z pasją! Aż szkoda, że tylko raz w tygodniu.”
Audyt potrzeb językowych i oczekiwań firmy
Na początku współpracy badamy potrzeby językowe firmy. Od celów jakie firma chce osiągnąć dzięki kursom zależy to jaki program kursu proponujemy (ogólny rozwój umiejętności językowych General English, rozwój języka biznesowego Business English, szybka praca nad konkretnymi umiejętnościami, np. prowadzenie spotkań, wygłaszanie prezentacji). Audyt potrzeb językowych to także określenie ilości zainteresowanych kursantów oraz ich osobistych celów językowych.
Badanie poziomów zaawansowania u pracowników
To etap na których przeprowadzamy testy oraz rozmowy poziomujące. Mają one pomóc w odpowiednim dopasowaniu kursantów do grup oraz w dopasowaniu materiału nad którym pracujemy.
Podział pracowników na grupy
To etap na którym przydzielamy pracowników do odpowiednich grupy lub proponujemy kursy indywidualne.
Dopasowanie najlepszego lektora i przygotowanie programu szkolenia
Na tym etapie proponujemy do pracy z kursantami lektorów, którzy najlepiej będa w stanie realizować potrzeby i cele firmy. Na każdym etapie prowadzenia kursów uczestnicy mają wpływ na to, jak i z kim pracują. Chemia we współpracy jest bardzo ważna. Kursanci wiedzą też na czym koncentrować będzie się ich kurs oraz jakie rezultaty dzięki niemu osiągną.
Uruchomienie szkolenia
Startujemy ze szkoleniem językowym - to nasz ulubiony etap, na którym obserwujemy postępy i zmiany.
Sprawdzanie zadowolenia i postępów u pracowników
Na bieżąco monitorujemy zadowolenie kursantów z prowadzonego szkolenia, zbieramy uwagi i dokonujemy zmian. Wszystko po to aby jak najlepiej wykorzystać czas szkolenia.